ادعای آسوشیتدپرس: مذاکرات آتش‌بس میان تهران و واشنگتن ادامه دارد/ برنامه فوری برای بازگشت فرستادگان آمریکایی به اسلام‌آباد وجود ندارد

اقتصادنیوز یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 14:57
اقتصادنیوز: آسوشیتدپرس مدعی شد که هیچ برنامه فوری برای بازگشت فرستادگان آمریکایی به اسلام‌آباد برای مذاکره وجود ندارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، از الجزیره، خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از مقامات پاکستانی مدعی شد که علیرغم تشدید تنش‌‌ها میان تهران و واشنگتن مذاکرات آتش‌بس بین دو طرف ادامه دارد.

این خبرگزاری همچنین به نقل از این منابع مدعی شد که هیچ برنامه فوری برای بازگشت فرستادگان آمریکایی به اسلام‌آباد برای مذاکره وجود ندارد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.