لزوم صرفه جویی در مصرف آب تهران (+جزئیات)

عصر ایران یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 15:21
سخنگوی صنعت آب گفت: طول سال گذشته همراهی مردم در حوزه مدیریت مصرف آب را داشتیم البته در برخی شهر‌ها این همراهی بیشتر و برخی کمتر بود.

عیسی بزرگ‌زاده سخنگوی صنعت آب کشور در رسانه ملی گفت: در طول سال گذشته همراهی مردم را داشتیم البته در برخی شهر‌ها این همراهی بیشتر و برخی کمتر بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، سخنگوی صنعت آب در ادامه اظهار کرد: در تهران حدود ۱۰ درصد مدیریت مصرف داشتیم که باتوجه به اینکه وضعیت منابع آبی تهران و شرایط اقلیمی آن در ۴ الی ۵ سال گذشته خوب نبوده است باید این عدد بیشتر شود.

او افزود: اگر مردم در این روزها مصرف آب را کاهش دهند، امکان تداوم خدمات آبرسانی به سایر مناطق هم فراهم می‌شود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.