هدیه ویژه ملی‌پوشان به جانباز پایِ لانچر

برترین‌ها یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 15:30
اعضای تیم ملی فوتبال ایران با حضور در بیمارستان با جانباز جنگ تحمیلی دیدار کردند. در این دیدار، بازیکنانی چون احسان حاج صفی، شجاع خلیل‌زاده، علیرضا بیرانوند، روزبه چشمی و مهدی ترابی حضور داشتند.

تابناک: اعضای تیم ملی فوتبال ایران با حضور در بیمارستان با جانباز جنگ تحمیلی دیدار کردند. در این دیدار، بازیکنانی چون احسان حاج صفی، شجاع خلیل‌زاده، علیرضا بیرانوند، روزبه چشمی و مهدی ترابی حضور داشتند.

2290103_515

 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسین محمدی جانباز جنگ تحمیلی سوم که با اهدای دو دست و دو پای خود به ایران به نمادی از «عرق و تعصب» جوانان ایرانی به این مرز و بوم تبدیل شده، امروز دربیمارستان پذیرای اعضای تیم ملی فوتبال ایران بود.

مهدی محمدنبی، امیر قلعه‌نویی، احسان حاج صفی، شجاع خلیل‌زاده، علیرضا بیرانوند، روزبه چشمی، رامین رضاییان، حسین کنعانی و مهدی ترابی با حضور در بیمارستان از این جانباز غیور و وطن‌پرست ایران در فضایی احساسی عیادت کردند.

در این دیدار صمیمی پدر، همسر و نوزاد جانباز محمدی نیز حضور داشتند.

2290102_744

بر اساس این گزارش، در پایان این دیدار صمیمی پیراهن شماره ۱۲ تیم ملی فوتبال ایران به جانباز حسین محمدی اهدا شد.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.