تابناک: اعضای تیم ملی فوتبال ایران با حضور در بیمارستان با جانباز جنگ تحمیلی دیدار کردند. در این دیدار، بازیکنانی چون احسان حاج صفی، شجاع خلیلزاده، علیرضا بیرانوند، روزبه چشمی و مهدی ترابی حضور داشتند.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسین محمدی جانباز جنگ تحمیلی سوم که با اهدای دو دست و دو پای خود به ایران به نمادی از «عرق و تعصب» جوانان ایرانی به این مرز و بوم تبدیل شده، امروز دربیمارستان پذیرای اعضای تیم ملی فوتبال ایران بود.
مهدی محمدنبی، امیر قلعهنویی، احسان حاج صفی، شجاع خلیلزاده، علیرضا بیرانوند، روزبه چشمی، رامین رضاییان، حسین کنعانی و مهدی ترابی با حضور در بیمارستان از این جانباز غیور و وطنپرست ایران در فضایی احساسی عیادت کردند.
در این دیدار صمیمی پدر، همسر و نوزاد جانباز محمدی نیز حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، در پایان این دیدار صمیمی پیراهن شماره ۱۲ تیم ملی فوتبال ایران به جانباز حسین محمدی اهدا شد.