نخست‌وزیر لبنان: هرگز از مواضع خود عقب‌نشینی نخواهم کرد/ هیچ کس بالاتر از قانون یا خارج از آن نیست

اقتصادنیوز یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 16:14
اقتصادنیوز: نواف سلام در توئیتی نوشت: هرگز از سخنان و مواضع قبلی خود عقب‌نشینی نخواهد کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، از شبکه الجزیره، «نواف سلام» نخست‌وزیر لبنان بر پایبندی به مواضع خود تأکید کرد.

وی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: مطمئن باشید که من هرگز از هیچ موضع یا سخنی که قبلا گفته‌ام، عقب‌نشینی نخواهم کرد، ما یک طرح داریم و آن ساختن کشور است و هیچ کشوری نیز جز با ارتش واحد و قانون واحد وجود نخواهد داشت و هیچ کس نیز بالاتر از قانون یا خارج از آن نیست و من اطمینان دارم که با همبستگی همه این مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت و طرح ما موفق خواهد شد.

این سخنان نخست‌وزیر لبنان در حالی است که وی پیشتر بر انحصار سلاح در دست دولت و اجرای مرحله دوم این طرح تأکید کرده بود.

از سوی دیگر با وجود تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان برخی خبرها حاکی از احتمال دیدار قریب‌الوقوع بین «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم و «جوزف عون» رئیس جمهور لبنان در واشنگتن دارد.

برخی رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که نتانیاهو اواسط ماه می آینده برای مشارکت در دیدار با عون، به واشنگتن سفر خواهد کرد و برگزاری این دیدار مشروط به تداوم آتش‌بس است.

در همین ارتباط «پل مرقص» وزیر اطلاع‌رسانی لبنان گفت که این کشور خواهان تمدید و تثبیت آتش‌بس به عنوان گامی اساسی برای تحقق بقیه اهداف از جمله عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از خاک لبنان، آزادسازی اسرا و حل و فصل مسائل مرزی باقی مانده و توقف تجاوزات زمینی، دریایی و هوایی این رژیم است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.