عملکرد صنعت نفت در جنگ تحمیلی سوم نماد مدیریت بحران است

صدا و سیما یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 17:12
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: کارکنان صنعت نفت در جنگ تحمیلی اخیر توانستند با مدیریت حرفه‌ای و سرمایه انسانی متخصص از بروز بحران سوخت جلوگیری کنند که این عملکرد نشان‌دهنده مدیریت بحران در این صنعت است.

عملکرد صنعت نفت در جنگ تحمیلی سوم نماد مدیریت بحران است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «منصور شکرالهی» با اشاره به حمله دشمن آمریکایی - صهیونی به برخی تأسیسات انرژی کشور گفت: دشمن پس از ناکامی در موازنه نظامی و از سر استیصال، برخی زیرساخت‌های حوزه انرژی را هدف قرار داد، اما به نقشه مورد نظر خود نرسید.

وی افزود: متخصصان صنعت نفت با علم و توان خود، همچنین پشتیبانی دولت و دستگاه‌های اجرایی با همراهی مجلس، آماده جانفشانی و بازسازی تمام زیرساخت‌های آسیب‌دیده در نخستین فرصت هستند. این مهم با توان داخلی و دانش نیرو‌های جوان متخصص ایرانی محقق می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کارکنان صنعت نفت در این جنگ با اتکا به سناریو‌های از پیش‌ طراحی‌شده، موفق شدند با اجرای طرح‌های اضطراری از بروز اختلال در تأمین سوخت پایدار در کشور جلوگیری کنند.

شکرالهی بیان کرد: کارکنان صنعت نفت توانستند در این آزمون دشوار ملی، با مدیریت حرفه‌ای، انسجام سازمانی و سرمایه انسانی وفادار و متخصص نه‌تنها از بروز بحران سوخت جلوگیری کنند، بلکه به الگویی موفق از حکمرانی تاب‌آور در بخش انرژی تبدیل شدند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.