
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «سید فتحالله حسینی» با اشاره به بازدیدهای میدانی از استانهای مختلف کشور اظهار کرد: در سرکشی به سراسر کشور، یکی از مهمترین دغدغههای مردم در حوزه وزارت نیرو، بهویژه بخش برق بود.
وی با اشاره به عملکرد کارکنان این وزارتخانه در شرایط جنگ تحمیلی اخیر افزود: شهادت میدهم تلاش کارکنان وزارت نیرو در مقابله با آسیبهای ناشی از حملات دشمن، بهویژه در حوزه برق، قابل تحسین و ستودنی بود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در ابتدای وقوع حوادث، این نگرانی وجود داشت که قطعی آب و برق برای مردم طولانی شود، اما برخلاف این تصور، کارشناسان و متخصصان وزارت نیرو با حضور بهموقع وارد عمل شدند و مشکلات را در کوتاهترین زمان ممکن برطرف کردند.
حسینی با تأکید بر اهمیت تأمین انرژی برای مردم تصریح کرد: در شرایط جنگی، تأمین برق، سوخت و نیازهای اساسی مردم اهمیت ویژهای دارد و دولت توانست در این آزمون، بهویژه در حوزه انرژی، عملکرد موفقی از خود نشان دهد.
وی تصریح کرد: وزارت نیرو در این شرایط نمره قبولی میگیرد و توانست با اتکا به توان داخلی و تلاش نیروهای متخصص، خدمات پایدار را به مردم ارائه دهد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با قدردانی از مجموعه وزارت نیرو گفت: از وزیر نیرو، معاونان، کارکنان و بهویژه نیروهای عملیاتی که در سریعترین زمان ممکن نسبت به رفع خاموشیها و بازگشت شبکه برق اقدام کردند، صمیمانه تشکر میکنم.