بنزین در آمریکا دوباره گران شد

تابناک یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 17:46
کاهش قیمت بنزین در آمریکا دو هفته هم دوام نیاورند و دوباره افزایشی شد.

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ انجمن اتومبیل آمریکا اعلام کرد، قیمت بنزین پس از حدود دو هفته کاهش یا ثابت ماندن، همچنان در حال افزایش است، روندی که از پنجشنبه گذشته آغاز شده است.

محدودیت‌های تنگه هرمز که از هفته گذشته بیشتر شد، قیمت نفت هم روند افزایشی به خود گرفت و بازار با قیمت بالای ۱۰۵ دلار در هر بشکه به تعطیلات آخر هفته رفت.

همین هفته گذشته بود که وزیر انرژی آمریکا، کریس رایت، گفت، تا پایان سال آینده منتظر بنزین زیر ۳ دلار نباشید.

درحالی‌که نظرسنجی رویترز می‌گوید که ۷۷ درصد آمریکایی‌ها را ترامپ مقصر افزایش قیمت بنزین می‌دانند، متوسط قیمت این سوخت به بالای ۴ دلار در هر بشکه بازگشته است.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.