اقتصادنیوز: بازگشت مجدد عراقچی به اسلام آباد به منظور رایزنی بیشتر درباره جنگ تحمیلی آمریکا علیه ایران و بیان نظرات ایران در این خصوص است.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان پس از پایان سفر به مسقط و دیدار با مقامات ارشد عمانی، این کشور را به مقصد اسلام آباد ترک کرد.
بازگشت مجدد عراقچی به اسلام آباد به منظور رایزنی بیشتر درباره جنگ تحمیلی آمریکا علیه ایران و بیان نظرات ایران در این خصوص است.
عراقچی جمعه گذشته به پاکستان سفر کرده بود و در آن سفر با شهباز شریف و عاصم منیر، نخست وزیر و فرمانده ارتش پاکستان دیدار و رایزنی و نظرات و پیشنهادات ایران درباره جنگ تحمیلی آمریکا علیه ایران را بیان کرده بود.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.