عباس عراقچی در گفتگوی تلفنی با همتای عربستانی خود فیصل بن فرحان وی را از اقدامات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در جهت پایان دادن به جنگ و کاهش تنشها مطلع ساخت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ سید عباس عراقچی و فیصل بن فرحان، وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی، در یک تماس تلفنی درباره آخرین تحولات منطقهای و روندهای جاری دیپلماتیک به گفتوگو و تبادل نظر پرداختند.
در این گفتوگو، وزیر امور خارجه کشورمان با تبیین ابعاد مختلف وضعیت کنونی منطقه، بهویژه تحولات مربوط به آتشبس همتای سعودی خود را از آخرین تلاشها و تحرکات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در جهت پایان دادن به جنگ و کاهش تنشها مطلع ساخت.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.