بلیت سینما گران می شود؟

اقتصادنیوز یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 19:17
اقتصادنیوز: طبق نظر شورا صنفی تا اطلاع ثانوی، افزایش بلیت سینما صورت نمی‌گیرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، دومین جلسه شورای صنفی روز یکشنبه 6 اردیبهشت با حضور مهدی کرم پور (دبیر شورای صنفی نمایش و نماینده شورای‌عالی تهیه کنندگان)، مجتبی بهزادیان (مدیر کل اداره نظارت و ارزشیابی)، محمدرضا صابری و هادی اسماعیلی (نمایندگان انجمن سینماداران) و فاطمه امیرآبادی (نماینده سامانه سمفا) در محل خانه سینما برگزار شد.

در این جلسه افزایش قیمت بلیط مطرح شد و طبق نظر شورا تا اطلاع ثانوی، افزایش صورت نمی‌گیرد.

همچنین اکران فیلم‌های «ملکه آلیشون»، «دو روزدیرتر»، «احمد» و «دختربرقی» در تاریخ 9 اردیبهشت به پایان می‌رسد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.