تاجر ایرانی املاکش را در دبی برای دفاع از کشور به فروش گذاشت

همشهری آنلاین یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 19:18
رئیس اتاق مشترک ایران و سریلانکا گفت: یک بازرگان قصد دارد املاک خود را به نصف قیمت بفروشد و تمام پول آن را به نیروهای مسلح بدهد تا صرف توان دفاعی کشور شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس مهرزاد لیموچی رئیس کمیته مشترک بازرگانی ایران و سریلانکا از اقدام یک بازرگان در جنگ تحمیلی پرده‌برداری کرد.

این مقام بازرگانی به صحبت‌های یک تاجر اشاره کرد و گفت: اخیرا شنیده‌ام که یکی از بازرگانان ایرانی چندین ملک در دبی داشته که قبل از جنگ ۱۰ تا ۱۵ میلیون دلار ارزش داشته‌اند، او اکنون این املاک را برای فروش گذاشته و می‌گوید به نصف قیمت هم خریدار ندارد.

وی با تاکید بر اینکه این بازرگان گفته قصد ندارد به هیچ عنوان از اسم و عنوانش در جایی استفاده شود، افزود: این بازرگان گفته حاضر است املاک خود را به نصف قیمت هم بفروشد و تمام پول آن را به نیروهای مسلح بدهد تا صرف توان دفاعی کشور شود.

لیموچی با اشاره به اینکه بسیاری از تجار ایرانی در پویش جانفدا ثبت نام کرده‌اند، گفت: بازرگانان ما همچون سایر اقشار در این روزها با تمام توان در میدان هستند تا چرخ صادرات و ورادات ایران متوقف نشود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.