اقتصادنیوز: فارس در گزارشی نوشت: عراقچی در سفر دورهای خود، پیامهای مکتوبی با واسطه پاکستان به طرف آمریکایی منتقل کرد. این پیامها در خصوص خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران از جمله مسائل هستهای و تنگه هرمز است.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، در سفر دورهای اخیر سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان، پیامهای مکتوبی با واسطه پاکستان به طرف آمریکایی منتقل شده است؛ این پیامها در خصوص برخی خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران از جمله مسائل هستهای و تنگه هرمز است.
براساس این گزارش، این تبادل پیامها ربطی به مذاکره نداشته و یک ابتکار از سوی ایران برای روشنشدن وضعیت منطقه و اعلام صریح خطوط قرمز کشورمان محسوب میشود.
منابع مطلع تأکید می کنند آقای عراقچی کاملاً در چارچوب خطوط قرمز مشخصشده و وظایف دیپلماتیک وزارتخارجه امورخارجه عمل میکند.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.