ترامپ: ما از ناتو راضی نیستیم/ ناتو به ما خدمت خوبی نکرد +فیلم

اقتصادنیوز یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 20:13
اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا گفت: ما از ناتو راضی نیستیم. ناتو به ما خدمت خوبی نکرد. ما سال‌هاست که داریم به آن‌ها خدمت می‌کنیم و تریلیون‌ها دلار هزینه کرده‌ایم، اما وقتی کمی کمک خواستیم، آن‌ها حضور نداشتند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: به اعضای ناتو گفتم آیا مایلید [در جنگ با ایران] به ما ملحق شوید؟ و آن‌ها گفتند: قربان، ما نمی‌خواهیم درگیر شویم.

ترامپ ادامه داد: بله، آن‌ها گفتند که نمی‌خواهند دخالت کنند و صراحتاً این حرف را زدند.

رئیس جمهور آمریکا گفت: همان‌طور که می‌دانید، انگلیس گفت: «اوه نه، ما به محض اینکه جنگ تمام شود، کشتی‌هایمان را می‌فرستیم.» و این اصلاً خوب نیست. این خوب نیست. ما نمی‌توانیم چنین چیزی را بپذیریم.

ترامپ مدعی شد: ما از ناتو راضی نیستیم. ناتو به ما خدمت خوبی نکرد. ما سال‌هاست که داریم به آن‌ها خدمت می‌کنیم و تریلیون‌ها دلار هزینه کرده‌ایم، اما وقتی کمی کمک خواستیم، آن‌ها حضور نداشتند؛ پس باید این موضوع را به‌خاطر داشته باشیم.

همچنین به نقل از چندثانیه، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، پس از بازداشت کول آلن (۳۱ ساله)، مظنون حادثه تیراندازی در مراسم شام سالانه خبرنگاران کاخ سفید، او را «آدم بیمار» و «پریشان‌حال» توصیف کرد.

ترامپ افزود: «وقتی مانیفستش را بخوانید، معلوم می‌شود که از مسیحیان متنفر است. این یک چیز قطعی است.»

وی ادامه داد: هنوز جزئیات بیشتری از این مانیفست منتشر نشده و تحقیقات اف‌بی‌آی برای تعیین انگیزه دقیق حمله ادامه دارد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.