گفتگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه فرانسه

الف یکشنبه 06 اردیبهشت 1405 - 21:04
وزرای خارجه ایران و فرانسه تلفنی گفتگو کردند.

به گزارش مهر، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ژان نوئل بارو وزیر امور خارجه فرانسه، امروز یکشنبه به صورت تلفنی گفتگو کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان همتای فرانسوی را در جریان آخرین وضعیت و تحولات مرتبط با آتش‌بس و تلاش‌های دیپلماتیک برای خاتمه جنگ تحمیلی قرار داد و بر اهمیت ایفای نقش سازنده کشورهای اروپایی در این روند تاکید کرد.

وزیر امور خارجه فرانسه با تاکید بر موضع کشورش در حمایت از تداوم رویکرد دیپلماتیک، ابراز امیدواری کرد با تداوم گفتگوها شاهد برقراری صلح در منطقه باشیم.

وزرای امور خارجه ایران و فرانسه بر تداوم رایزنی‌های دوجانبه و نیز با سایر طرف‌های منطقه‌ای تاکید کردند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.