نماینده دائم روسیه در نهادهای بین المللی مستقر در وین تصریح کرد: آمریکا باید در رایزنی با ایران باجگیری را کنار بگذارد.
به گزارش مهر، «میخائیل اولیانوف»، نماینده دائم روسیه در نهادهای بین المللی مستقر در وین امروز یکشنبه در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آمریکا عادت دارد از موضع قدرت مذاکره کند، تهدید به استفاده از نیروی نظامی یا تشدید تحریمها را انجام دهد.
نماینده دائم روسیه در نهادهای بین المللی مستقر در وین سپس اضافه کرد: واضح است که این طرح در مورد ایران جواب نمی دهد. بهترین راه پیش روی آمریکا در شرایط فعلی این است که از تمام عناصر موضع خود که شبیه باجگیری، اولتیماتوم و مهلت های زمانی هستند، دست بردارد.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.