اذعان رسانه صهیونیستی؛ ارتش اسرائیل در حال غرق شدن در باتلاق لبنان است

صدا و سیما دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 01:07
روزنامه «معاریو» با اشاره به ناتوانی سطح سیاسی رژیم صهیونیستی برای مدیریت جنگ در جبهه‌های مختلف، اذعان کرد که ارتش این رژیم در حال غرق شدن در باتلاق لبنان است.

اذعان رسانه صهیونیستی؛ ارتش اسرائیل در حال غرق شدن در باتلاق لبنان است

روزنامه صهیونیستی «معاریو» به نقل از «آوی اشکنازی» تحلیلگر امور نظامی نوشت: سطح سیاسی اسرائیل فلج شده و ارتش نیز در حال غرق شدن در باتلاق لبنان است.

او گفت: سطح سیاسی قادر به مدیریت جنگ در جبهه‌های مختلف لبنان، غزه و ایران نیست، به نظر می‌رسد آن کسی که تحرکات فعلی را مشخص می‌کند از یک سو دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و از سوی دیگر، ایران است.

اشکنازی مدعی شد: تشدید تنش‌های اخیر در جبهه غزه و لبنان ناشی از دستورات ایران در مقابل ضعف اسرائیل و آمریکا است؛ ارتش اسرائیل در حال حاضر دست بسته است و فرماندهان ارتش از مدیریت نبرد در سطح سیاسی، ناامید شده‌اند.

در همین حال روزنامه خصوصی یسرائیل هیوم، (اسرائیل امروز) به نقل از منابع نظامی این رژیم اعلام کرد که اظهارات اخیر بنیامین نتانیاهو، برای افزایش پاسخ به حزب‌الله، بیشتر جنبه نمایشی داشته و با هدف کاهش فشار‌های داخلی مطرح شده است.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو تلاش دارد مسئولیت ناکامی‌ها را متوجه ارتش کند و آن را به‌دلیل عدم دستیابی به نتایج مورد نظر، مقصر جلوه دهد.

منابع نظامی همچنین تأکید کردند که نتانیاهو در پی یافتن «میش قربانی» برای نسبت دادن نتایج ناامیدکننده در لبنان و دستاورد‌های محدود در ایران است.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.