۴ میلیون بشکه نفت صادر شد

اقتصادنیوز دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 01:55
اقتصادنیوز: تانکرترکز از بارگیری ۴.۶ میلیون بشکه نفت در پایانه‌های ایران و عبور موفقیت‌آمیز ۴ میلیون بشکه دیگر از خط محاصره دریایی آمریکا خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، تانکرترکز گزارش داد، تحرکات جدید در پایانه‌های نفتی ایران از جهش صادراتی علیرغم تنش‌های دریایی حکایت دارد.

داده‌های ماهواره‌ای تایید می‌کنند که ایران ۴.۶ میلیون بشکه نفت خام را در پایانه‌های اصلی خود بارگیری کرده است.همزمان، گزارش‌ها حاکی از آن است که ۴ میلیون بشکه دیگر موفق شده‌اند با عبور مخفیانه از «خط محاصره دریایی ایالات متحده»، از منطقه خارج شوند.

این عملیات خروج (Exfiltration) نشان‌دهنده ناکامی ناوگان آمریکا در مسدودسازی مسیرهای ترانزیتی ایران است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.