آغاز برخورد با گران فروشان خودرو

مشرق نیوز سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:28
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو از آغاز برخورد با گران فروشان در بازار خبرداد.

به گزارش مشرق، در حال حاضر بازار خودروهای داخلی و خارجی شاهد افزایش بی‌رویه قیمت‌ها است که نگرانی‌های زیادی را برای مصرف‌کنندگان ایجاد کرده است. البته در این شرایط معامله ای انجام نمی شود ولی قیمت ها همچنان روند صعودی دارد.

در همین راستا، کرمی، رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به این افزایش قیمت‌ها، اعلام کرد: "به تمام نمایشگاه‌داران نامه زده‌ایم تا از گران‌فروشی جلوگیری کنند و قیمت‌های غیرمنطقی برای خودروها اعلام نکنند. در صورت مشاهده تخلف، با گران‌فروشان برخورد قانونی شده و به سازمان تعزیرات معرفی خواهند شد."

وی همچنین به مردم توصیه کردند که نسبت به "خالی‌فروشی" هوشیار باشند و به هیچ عنوان معاملات خود را با دلار انجام ندهند. مردم هزینه خودروها را فقط به حساب شرکت‌های خودروساز واریز کنند، نه به حساب نمایندگی‌ها.

وی با بیان اینکه برخی از نمایشگاه داران با اختلاف ۱ میلیاردی قیمت خودروها را اعلام کرده اند، گفت: با برنامه ریزی مناسب مانع فعالیت دلالان و نمایشگاه داران مختلف در بازار خودرو خواهیم شد تا بازار به ثبات قیمتی برسد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.