نفت اوپک ۱۲۱دلاری شد

الف سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:32
به دنبال تشدید درگیری‌ها در تنگه هرمز قیمت سبد نفتی اوپک از ۱۲۱ دلار در هر بشکه عبور کرد.

به گزارش فارس؛ به دنبال تشدید درگیری‌های در تنگه هرمز قیمت نفت در جهان افزایشی شده است.
قیمت سبد نفتی اوپک هم به ۱۲۱.۱۱ دلار در هر بشکه رسیده است.
در حال حاضرف هر بشکه نفت برنت ۱۱۴.۶۸ دلار و هر بشکه نفت خام امریکا ۱۰۵.۵۹ دلار معامله می‌شود.
شب گذشته ترامپ گفته بود که می‌خواهد در راستای اقدامی به اصطلاح بشردوستانه کشتی‌های گیر کرده در تنگه هرمز را آزاد کند؛ در همین راستا یک ناوچه آمریکایی که قصد داشت از تنگه هرمز عبور کند و به هشدارهای نیروی دریایی سپاه انقلاب اسلامی توجهی نکرد، هدف حمله قرار گرفت.
نیروی دریایی سپاه  به کشتی‌های حاضر در خلیج فارس هشدار داده است تا محدوده جدید تنگه هرمز دوری کنند.
از طرفی، امارات هم امروز از حمله پهپادی به مرکز صنایع پتروشیمی فجیره و وقوع اتش‌سوزی در این مرکز خبر داد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.