فارس: اصابت ۲ موشک به ناوچهٔ آمریکایی درپی بی‌توجهی به هشدار ایران

عصر ایران سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:28
جمهوری اسلامی ایران پیش از این بارها اعلام کرده بود که هرگونه عبور و مرور از تنگهٔ هرمز بدون اخذ مجوز رسمی از ایران امکان‌پذیر نیست و هرگونه نادیده‌گرفتن این هشدار، با پاسخ قاطع نیروهای مسلح روبرو خواهد شد.
خبرگزاری فارس نوشت در حمله موشکی ایران به کشتی های آمریکایی، ۲ موشک به یک ناوچه نیروی دریایی آمریکا اصابت کرد.
 
به گزارش عصرایران، فارس ادامه داد: این ناوچه که امروز (دوشنبه) با نقض امنیت تردد و کشتیرانی در حوالی جاسک به قصد عبور از تنگهٔ هرمز حرکت کرده بود، پس از بی‌توجهی به هشدار نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران، هدف حملهٔ موشکی قرار گرفت.
 
 فارس افزود: ناوچهٔ آمریکایی بر اثر این اصابت‌ها از ادامهٔ مسیر بازمانده و مجبور به عقب‌گرد و فرار از منطقه شده است.
 
ایران پیش از این بارها اعلام کرده بود که هرگونه عبور و مرور از تنگه هرمز بدون اخذ مجوز رسمی از ایران امکان‌پذیر نیست و هرگونه نادیده گرفتن این هشدار، با پاسخ قاطع نیروهای مسلح روبرو خواهد شد.

ارتش: مانع ورود ناو آمریکایی شدیم

روابط عمومی ارتش اعلام کرد: با اخطار قاطع و سریع نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، از ورود ناوشکن‌های دشمن آمریکایی صهیونی به محدوده تنگه هرمز ممانعت شد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.