هشدار لهستان: ناتو در خطر فروپاشی است

عصر ایران سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:29
دونالد توسک، نخست وزیر لهستان هشدار داده است که ناتو در معرض خطر «فروپاشی» قرار دارد.
نخست وزیر لهستان درباره خطر فروپاشی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) هشدار داد.
 
به گزارش تسنیم، اوضاع ناتو به حدی وخیم است که نخست وزیر لهستان از احتمال خطر فروپاشی آن هم سخن گفته است.
 
دونالد توسک، نخست وزیر لهستان هشدار داده است که ناتو در معرض خطر «فروپاشی» قرار دارد.
 
او در فضای مجازی نوشت: بزرگترین تهدید برای جامعه فراآتلانتیک، دشمنان خارجی آن نیستند، بلکه فروپاشی مداوم ائتلاف ماست.
 
وی افزود: همه ما باید هر کاری که لازم است برای معکوس کردن این روند فاجعه‌بار انجام دهیم.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.