پیام دولت امارات به شهروندان: تهدید موشکی احتمالی، لطفاً فوراً در یک ساختمان امن پناه بگیرید ...!

همشهری آنلاین سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:29
شاهدان اعلام کردند که مقامات در امارات متحده عربی امروز (دوشنبه) از طریق تلفن‌های همراه یک هشدار فوری صادر کرده‌اند که نسبت به تهدیدات احتمالی موشکی هشدار می‌دهد و از ساکنان خواسته است فوراً به مکانی امن نقل مکان کرده و منتظر دستورالعمل‌های بیشتر بمانند.

به گزارش همشهری آنلاین، وبسایت سوئیس اینفو نوشت: این نخستین هشداری است که مقامات طی هفته‌های اخیر صادر می‌کنند.

در هشدار صادر شده از سوی وزارت کشور امارات آمده است: «تهدید موشکی احتمالی، لطفاً فوراً در یک ساختمان امن پناه بگیرید… و منتظر دستورالعمل‌های رسمی بمانید.»

وزارت کشور امارات دقایقی بعد اعلام کرد که تهدید رفع شده و اوضاع در حال حاضر امن است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.