ادعای سنتکام: دو کشتی تجاری با پرچم آمریکا از تنگه هرمز عبور کردند

عصر ایران سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:29
نیروهای آمریکایی به طور فعال در تلاش‌ها برای از سرگیری کشتیرانی تجاری در تنگه هرمز مشارکت دارند.
رئیس جمهور آمریکا از عبور موفق دو کشتی تجاری این کشور از تنگه هرمز خبر داد.
 
به گزارش فرارو، فرماندهی مرکزی ایالات متحده ادعا کرد: ناوشکن‌های مجهز به موشک‌های هدایت‌شونده پس از عبور از تنگه هرمز در حمایت از عملیات آزادی، در خلیج فارس هستند.
 
همچنین فرماندهی مرکزی ایالات متحده اعلام کرد: نیروهای آمریکایی به طور فعال در تلاش‌ها برای از سرگیری کشتیرانی تجاری در تنگه هرمز مشارکت دارند.
 
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا نیز اذعان کرد: دو کشتی تجاری با پرچم آمریکا با موفقیت از تنگه هرمز عبور کردند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.