خودمان می‌دانیم بازیکنان خارجی استقلال به ایران نمی‌آیند!  

خبرورزشی سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:30
برخی افراد نزدیک به عوامل مدیریتی و فنی استقلال اذعان می‌کنند که احتمال حضور بازیکنان خارجی این تیم در دور جدید تمرینات آبی پوشان خیلی کم است.  

استقلال در حالی مدعی آغاز تمرینات خود از ۲۷ اردیبهشت شده که کادر مدیریتی این باشگاه تاکید دارند بازیکنان خارجی هم باید خود را به تهران برسانند و دیگر مشکلی از بابت پرواز نیز وجود ندارد ولی با این وجود، در پشت پرده حرف‌های دیگری می‌شنویم.  

استقلالی‌ها به ویژه آنهایی که به کادر فنی و مدیریتی باشگاه نزدیک هستند، طی روزهای گذشته بارها در بحث‌های خصوصی میان خود به این نکته اشاره کرده‌اند که احتمال بازگشت بازیکنان خارجی به ایران تا زمانیکه تکلیف جنگ مشخص نشده، بسیار کم است و آنها در شرایط آتش بس عازم تهران نخواهند شد. از طرف دیگر، نفراتی مانند: رستم آشورماتوف و دوکنز نازون این روزها تیم ملی فوتبال کشورشان را همراهی می‌کنند و حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ آنقدر برایشان مهم است که حتی شاید به قیمت جدا شدن قطعی از استقلال هم دست به ریسک نزده و اگر قرار بر آغاز تمرینات این تیم از ۲۷ اردیبهشت باشد، در آن روز آنها را داخل ایران نخواهیم دید.  
در واقع باشگاه استقلال بحث حضور نفرات فوق در ایران را مطرح کرده تا اگر روزی کارشان با بازیکنان خارجی به فیفا کشیده شد، مستنداتی در دفاع از خود داشته باشد.  

بیشتر بخوانید: چهار بازیکن از تمرین با استقلال معاف شدند 

دوکنز نازون و منیرالحدادی

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.