سومین فرودگاه برای انتقال زائران حج فعال شد

تابناک سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:31
پس از فرودگاه‌های تهران و مشهد برای اعزام زائران حج تمتع، سومین فرودگاه کشور برای انتقال زائران از زاهدان و استان‌های همجوار به سرزمین وحی فعال شد.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، تاکنون بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ زائر ایرانی از فرودگاه‌های تهران و مشهد به مدینه مشرف شدند. رئیس سازمان حج و زیارت علیرضا رشیدیان می‌گوید که «اعزام زائران حج از فرودگاه زاهدان هم آغاز شد.»

قرار بود زائران حج امسال از ۲۲ ایستگاه پروازی به سرزمین وحی مشرف شوند اما با توجه به جنگ رمضان و تعطیلی فرودگاه‌ها، اعزام زمینی از مرز عراق جایگزین شد. اما با برقراری پروازها، از پنجم اردیبهشت پروازهای حج از تهران آغاز شد و هفته گذشته زائران از مشهد هم به مدینه اعزام شدند.

تا امروز ۴۳ سورت پرواز به مدینه انجام شده که با اضافه شدن فرودگاه زاهدان تعداد زائران اعزامی به زائران حج بیشتر می‌شود. سازمان حج هم اعلام کرد که «در صورت آماده شدن سایر فرودگاه‌ها، تعداد ایستگاه‌های پروازی حج افزایش می‌یابد.»

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.