کدام بانک‌ها ادغام یا منحل خواهند شد؟!

تابناک سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:31
یک منبع در بانک مرکزی گفت که این بانک برنامه‌ای برای ادغام یا انحلال بانک‌های ناتراز در سال جاری ندارد.

طبق اعلام بانک مرکزی سیاست این بانک در قبال بانک‌های ناتراز همچون سال قبل ادامه خواهد یافت و این بانک‌ها همچنان برای اضافه برداشت از بانک مرکزی محدود خواهند بود.

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ اوائل اسفندماه سال گذشته بانک مرکزی دسترسی به سامانه ساتنا را برای ۶ بانک گردشگری، ایران‌زمین، رسالت، رفاه، مسکن و مؤسسه اعتباری ملل قطع کرد و این بانک‌ها با تعهد کتبی برای عدم اضافه برداشت بار دیگر به سامانه ساتنا متصل شدند.

هرچند برخی شایعات در خصوص ادغام یکی از بانک‌های ناتراز مطرح شده بود با این حال اطلاعات نشان می‌دهد در حال حاضر بانک‌های ناتراز در جهت بهبود کفایت سرمایه و اصلاح ناترازی خود اقدام کرده و بانک مرکزی نیز ادغام یا انحلال‌هیچ بانکی را در دستور کار خود ندارد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.