دیدار وزرای اقتصاد و ارتباطات برگزار شد

صدا و سیما سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:31
وزیر امور اقتصادی و دارایی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشستی مشترک به همفکری و تبادل نظر پرداختند.

دیدار وزرای اقتصاد و ارتباطات برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در دیدار سید علی مدنی‌زاده، وزیر امور اقتصادی و دارایی با ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که با هدف هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات در جهت تحقق اهداف اقتصادی کشور تأکید شد.

وزرای اقتصاد و ارتباطات با تأکید بر اهمیت داده‌محوری در سیاست‌گذاری‌های اقتصادی، بر تداوم همکاری‌ها برای ارتقای کیفی خدمات و افزایش بهره‌وری در بخش‌های مرتبط تأکید کردند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.