آغاز فعالیت نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران از اوایل خرداد ماه

صدا و سیما سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:32
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران از آغاز دوباره فعالیت‌های نمایشگاهی تهران از اوایل خرداد ماه خبر داد و گفت: نخستین نمایشگاه با محوریت «ایران‌ساخت» برگزار می‌شود و پس از آن، نمایشگاه‌های صنایع غذایی، شوینده و بهداشتی نیز برپا خواهند شد.

آقای صدیف بیک زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به ظرفیت‌های موجود برای بازگشت به روال عادی فعالیت‌های نمایشگاهی گفت: با توجه به اینکه زیرساخت‌ها و فضا‌های نمایشگاهی در کشور آسیب جدی در جنگ ندیده است، آمادگی کامل داریم تا در زمان مناسب برگزاری نمایشگاه‌ها را آغاز کنیم.

وی با تاکید بر نقش حمل‌ونقل هوایی در برگزاری رویداد‌های بین‌المللی افزود: لازمه اجرای این برنامه، باز شدن خطوط هوایی داخلی و خارجی است تا بتوانیم پذیرای مهمانان داخلی و خارجی باشیم.

به گفته بیک زاده، نخستین نمایشگاهی که پس از این وقفه برگزار خواهد شد، نمایشگاه «ایران‌ساخت» است که رویکرد آن مبتنی بر وضعیت فعلی کشور طراحی شده است.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه در اوایل خرداد ماه، ادامه داد: با همکاری انجمن نمایشگاه‌های تخصصی کشور، به‌تدریج برگزاری نمایشگاه‌های مواد غذایی، شوینده، آرایشی و بهداشتی و سایر حوزه‌ها را از سر خواهیم گرفت و دیگر موضوعات نیز طبق تقویم نمایشگاهی دنبال می‌شود. 

بیشتر بخوانید: بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.