وزیر نیرو به مناسبت شهادت همکار صنعت برق زنجان پیامی صادر کرد.

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما هباس علی آبادی به مناسبت شهادت شهید سید ابراهیم نبوی، از کارکنان صنعت برق زنجان پیامی صادر کرد.
متن پیام به شرح زیر است.
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتاً بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
با نهایت تأثر و اندوه خبر شهادت مظلومانه برادر عزیزمان شهید مهندس سید ابراهیم نبوی از همکاران دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان را دریافت کردم. شهید نبوی بود که در روزهای سخت جنگ تحمیلی سوم، نه در پشت میز، بلکه در میدان عملیات و در خط مقدم خدمت به مردم ایران اسلامی در صنعت برق حاضر بود، به عنوان بسیجی در منطقه عملیاتی پاکسازی پرتابههای بهجا مانده از جنگ حضور یافت و در حالی که برای پاکسازی سرزمینمان از لوث تهدیدهای دشمن تلاش میکرد، به همراه سیزده تن از همرزمانش به فیض شهادت نائل امد.
اینجانب به عنوان خادم ملت شریف ایران در صنعت آب و برق، این ضایعه دردناک را به خانواده محترم نبوی، همکاران گرامی در شرکت توزیع برق زنجان و کل خانواده بزرگ صنعت آب و برق تبریک و تسلیت عرض می کنم.
از خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه برای شهید والامقام و صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده معظم ایشان مسئلت مینمایم.
روحش شاد و یادش گرامی باد.
عباس علیآبادی
وزیر نیرو
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.