تخصیص سهام عدالت به جاماندگان هیچ‌گاه اجرایی نشده است

صدا و سیما سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:32
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع سهام عدالت به جاماندگان گفت: این موضوع در حال حاضر از امکان عملیاتی شدن برخوردار نیست، زیرا نیازمند تصویب و اصلاح قوانین است.

تخصیص سهام عدالت به جاماندگان هیچ‌گاه وارد فاز اجرایی نشده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، هادی قوامی، با اشاره به موضوع جاماندگان سهام عدالت، تاکید کرد: هنوز در مراجع ذی ربط تصمیمی در زمینه تخصیص سهام عدالت به افراد فاقد سهم اتخاذ نشده و طرح موضوع نیازمند تصویب و اصلاح قوانین است که البته فرایند آن طولانی خواهد بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که این موضوع تخصیص سهام عدالت به جاماندگان هیچ‌گاه وارد فاز اجرایی نشده است، افزود: اجرای چنین طرحی مستلزم اتخاذ تصمیم در دولت است؛ زیرا لازم است دولت سازوکاری را فراهم کند تا ضمن شناسایی سهام قابل واگذاری، افراد واجد شرایط بتوانند وارد چرخه دریافت سهام عدالت شوند که این موضوع در حال حاضر از امکان عملیاتی شدن برخوردار نیست.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.