پیام عربی سخنگوی وزارت امور خارجه در بدو ورود به بغداد

خبرآنلاین یکشنبه 07 تیر 1405 - 11:35
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در بدو ورود به بغداد و ادای احترام به شهیدان ابومهدی المهندس و سپهد قاسم سلیمان در توئیتی عربی نوشت: عراق در صدر اولویت‌های تهران باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرآنلاین، اسماعیل بقائی وزیرخارجه کشورمان در شبکه ایکس به زبان عربی نوشت: 

درود بر عراق بزرگ و برادر.

به همراه جناب وزیر امور خارجه وارد بغداد شدیم و پس از ادای احترام به فرماندهان پیروزی، دیدارهایی با برادران عراقی خود، از جمله رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه عراق خواهیم داشت.

توسعه روابط با عراق که پیوندهای عمیق فرهنگی و تمدنی ما را به یکدیگر گره زده است، همواره در صدر اولویت‌های تهران باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرآنلاین،‌ سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه که در رأس هیأتی دیپلماتیک و به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات ارشد عراق و همچنین انجام هماهنگی مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب در عتبات عالیات پیش از ظهر امروز (یکشنبه) هفتم تیرماه وارد بغداد شد، با حضور در محل شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و همراهانشان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
اسماعیل بقائی سخنگوی دستگاه دیپلماسی عراقچی را در این سفر همراهی می‌کند.

پیام عربی سخنگوی وزارت امور خارجه در بدو ورود به بغداد

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.