برنی سندرز: ترامپ خودشیفته و بی‌توجه به قوانین است

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 07 تیر 1405 - 20:15
سناتورهای دموکرات گفتند که ترامپ خودشیفته و بی‌توجه به قوانین و ترامپ بزرگترین تهدید برای آمریکاست.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، برنی سندرز، قانونگذار منتقد دولت تروریستی آمریکا به شدت دونالد ترامپ را مورد انتقاد قرار داد .
 
سندرز، ترامپ او را به عنوان فردی اقتدارگرا، خودشیفته، و بی‌توجه به اصول قانون اساسی و حاکمیت قانون توصیف کرد.

وی استدلال کرد که بسیاری از آمریکایی‌ها از نوع ریاست جمهوری رهبری ترامپ خشمگین هستند.

سندرز گفت: ترامپ می‌خواهد 500 میلیارد دلار دیگر را صرف بودجه نظامی کند. این‌ها اولویت‌های مردم نیست.

وی افزود: ترامپ در کارزار انتخاباتی خود وعده داده بود که جنگ‌های بی‌پایان را پایان دهد.

سندرز اظهار داشت: ترامپ جنگی را علیه ایران آغاز کرد که در آن هزاران مرد، زن و کودک بی‌گناه کشته شدند.

 سناتور مورفی: ترامپ بزرگترین تهدید برای آمریکاست
 
سناتور دموکرات کریس مورفی گفت: بزرگ‌ترین تهدید برای آمریکا چند نامزد مجلس نمایندگان در نیویورک نیستند؛ بلکه  دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکاست.
 
این سناتور منتقد دموکرات افزود که ترامپ تلاش می‌کند دموکراسی آمریکا را نابود کند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.