سخنگوی سپاه: ادعای تخصیص ۲۰ میلیون بشکه نفت بی‌اساس است

پارسینه یکشنبه 07 تیر 1405 - 11:48
سخنگوی سپاه عنوان کرد: من از اینکه ۲۰ میلیون بشکه نفت از سوی دولت به سپاه داده شده باشد که بتواند بجنگند، اطلاعی ندارم، اما وظیفه دولت است.

به گزارش پارسینه به نقل از انتخاب، سردار محبی سخنگوی سپاه عنوان کرد: من از اینکه ۲۰ میلیون بشکه نفت از سوی دولت به سپاه داده شده باشد که بتواند بجنگند، اطلاعی ندارم، اما وظیفه دولت است که برای جنگیدن از نیروهای نظامی پشتیبانی کند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم طبیعتاً برای مقابله با دشمن و تجهیز خود به سلاح‌ها و پشتیبانی یگان‌های مختلف نیاز به بودجه دارد و دولت باید آن را تامین کند.
سردار محبی اظهار کرد: از اینکه دولت به سپاه نفت داده باشد اطلاعی ندارم و بعید هم می‌دانم چنین اتفاقی افتاده باشد، زیرا سپاه سازوکاری برای این موضوع ندارد. دولت موظف به حمایت از نیروهای مسلح است و در شرایطی که کشور با ابرقدرت‌ها درگیر جنگ باشد، نیاز به پشتیبانی بیشتر است.
 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.