تشکیل کمیته بدوی رسیدگی به پرونده‌های مشاغل مزاحم در شهرداری کرمان

خبرآنلاین یکشنبه 07 تیر 1405 - 11:57
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان از تشکیل کمیته بدوی جهت رسیدگی به پرونده‌های مشاغل مزاحم (ذیل کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هادی خدادادی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان امروز در این خصوص اظهار کرد: جلسه کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها در خصوص رسیدگی به پرونده‌های مشاغل مزاحم، در روزهای اخیر در مرکز بیومتریک برگزار شد.

وی افزود: این نشست با حضور منصور ایرانمنش و سید محمد موسوی (نمایندگان شورای اسلامی شهر کرمان)، یدالله سپهری (مشاور حقوقی شهردار)، علی مهرابیان (دبیر کمیته بدوی) و دبیران کمیته‌های بدوی مناطق پنج‌گانه شهرداری برگزار شد.

خدادادی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد دبیران کمیته بدوی نسبت به اخطار دادن به صاحبان مشاغل مزاحم در هر منطقه شهری اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان یادآور شد: بر این اساس پس از تشکیل پرونده، چنانچه موارد مورد نظر رعایت نشود، پرونده به کمیسیون بند ۲۰ سازمان مشاغل ارجاع خواهد شد تا تعیین تکلیف نهایی با حضور اعضا در کمیته بدوی انجام گیرد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.