فرماندار دیلم: رضایتمندی مردم نتیجه عملکرد دستگاه قضایی است

خبرگزاری مهر یکشنبه 07 تیر 1405 - 20:58
بوشهر- فرماندار دیلم با تقدیر از خدمات دستگاه قضایی شهرستان، رضایتمندی مردم را حاصل تلاش و تعهد مجموعه دادگستری دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل کاظمی عصر دوشنبه در دیدار با رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیلم به مناسبت ۷ تیرماه و هفته قوه قضاییه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای والامقام دستگاه قضا، این هفته را تبریک گفت و از خدمات مجموعه دادگستری و دادستانی شهرستان در تحقق عدالت، صیانت از حقوق شهروندان و حفظ امنیت و آرامش جامعه قدردانی کرد.

فرماندار دیلم با اشاره به عملکرد مطلوب دستگاه قضایی شهرستان، رضایتمندی مردم در حوزه قضا را نتیجه تلاش، تعهد و همدلی مجموعه قضات و کارکنان دادگستری دانست.

وی همچنین تعامل و هماهنگی مطلوب میان دادگستری، اعضای شورای تأمین و دستگاه‌های اجرایی را از عوامل مؤثر در رفع مسائل شهرستان و ارتقای خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد.

در پایان این دیدار، بر تداوم همکاری و هم‌افزایی میان دستگاه‌های اجرایی و قضایی در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم تأکید شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.