به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید یوسفی فعال اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد ایجاد مزاحمت برای نوامیس در یکی از محلاتِ اردبیل، بررسی موضوع در دستور کار واحد گشت پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۵ حافظ در محل حاضر و حین تنظیم صورتجلسه برادران یکی از طرفین با حضور در محل باعث ایجاد درگیری شدند.
سرهنگ سعید یوسفی فعال گفت:عوامل پلیس با رعایت قانون بهکارگیری سلاح تمام عوامل دخیل در درگیری را دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی نمودند.
فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و با مخلان و برهم زنندگان آن با شدت برخورد خواهد شد.













