دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در اردبیل

خبرگزاری مهر یکشنبه 07 تیر 1405 - 21:26
اردبیل- فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی توسط مأموران کلانتری ۱۵ این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید یوسفی فعال اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد ایجاد مزاحمت برای نوامیس در یکی از محلاتِ اردبیل، بررسی موضوع در دستور کار واحد گشت پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۵ حافظ در محل حاضر و حین تنظیم صورتجلسه برادران یکی از طرفین با حضور در محل باعث ایجاد درگیری شدند.

سرهنگ سعید یوسفی فعال گفت:عوامل پلیس با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح تمام عوامل دخیل در درگیری را دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و با مخلان و برهم زنندگان آن با شدت برخورد خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.