امیدیه گرم‌ترین شهر خوزستان شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 07 تیر 1405 - 21:04
اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: امیدیه با ثبت دمای ۴۵.۶ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین نقطه استان در شبانه‌روز گذشته بوده است.

محمد سبزه‌زاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی خوزستان، امروز یکشنبه هفتم تیرماه، دما در بسیاری از نقاط استان از مرز ۴۵ درجه گذشت.

وی افزود: ایستگاه‌های هواشناسی آغاجاری با ۴۵.۵، رامشیر با ۴۵.۴، آبادان با ۴۵.۳، هندیجان با ۴۵.۲، شوش و گتوند با ۴۵.۱ و اهواز، رامهرمز و ایستگاه کشاورزی اهواز با ۴۵ درجه سانتی‌گراد، بیشترین میزان دما را پس از امیدیه به خود اختصاص دادند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: کمترین دمای ثبت شده در میان ایستگاه‌های استان نیز مربوط به دزپارت با ۳۴.۸ درجه سانتی‌گراد بوده است.

وی در پایان تصریح کرد: میانگین دمای بیشینه در ۲۳ ایستگاه هواشناسی استان امروز ۴۳.۹ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.