به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی زنگیآبادی مدیرعامل سازمان حملونقل بار و مسافر شهرداری کرمان در نشستی با تأکید بر ضرورت ساماندهی این حوزه جهت ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان، از تدوین سیستم امتیازدهی و رتبهبندی شرکتها برای سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۶ خبر داد.
زنگیآبادی اظهار کرد: تعداد شرکتهای فعال در این حوزه از ۲۰ شرکت به ۲۶ شرکت افزایش یافته است.
وی در پایان افزود: در سال تحصیلی پیش رو، سرویسهای مدارس بهصورت منطقهبندی شده ارائه خواهند شد.













