ارزیابی عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی کرمان و برنامه‌ریزی برای سال تحصیلی جدید

خبرآنلاین یکشنبه 07 تیر 1405 - 12:02
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان با اشاره به برگزاری کارگروه بررسی صلاحیت و عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی، از ارزیابی نحوه خدمت‌رسانی این مجموعه‌ها در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی زنگی‌آبادی مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان در نشستی با تأکید بر ضرورت ساماندهی این حوزه جهت ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان، از تدوین سیستم امتیازدهی و رتبه‌بندی شرکت‌ها برای سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۶ خبر داد.

زنگی‌آبادی اظهار کرد: تعداد شرکت‌های فعال در این حوزه از ۲۰ شرکت به ۲۶ شرکت افزایش یافته است.

وی در پایان افزود: در سال تحصیلی پیش رو، سرویس‌های مدارس به‌صورت منطقه‌بندی شده ارائه خواهند شد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.