به گزارش خبرآنلاین از مازندران، محمد ابراهیم تولایی، با حضور در شهرک صنعتی اسلامآباد از بخشهای مختلف این شهرک بازدید و از نزدیک در جریان روند فعالیت واحدهای تولیدی و مشکلات پیشروی صنعتگران قرار گرفت. در این بازدید، تولایی با جمعی از مدیران و صاحبان واحدهای صنعتی دیدار و گفتوگو کرد و مهمترین دغدغهها و مطالبات آنان را مورد بررسی قرار داد.
معاون استاندار مازندران اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعات مطرحشده، وضعیت نامناسب راههای دسترسی به شهرک صنعتی اسلامآباد بود که از مطالبات اصلی فعالان این شهرک به شمار میرود.
تولایی با تأکید بر ضرورت بهبود زیرساختهای مورد نیاز بخش تولید، رسیدگی فوری به وضعیت راههای دسترسی این شهرک را ضروری دانست و دستورات لازم را برای پیگیری و رفع موانع موجود صادر کرد.
وی حمایت از تولید، رفع موانع پیشروی واحدهای صنعتی و تسهیل فعالیت سرمایهگذاران را از اولویتهای مدیریت استان عنوان کرد و بر تداوم بازدیدهای میدانی و پیگیری مسائل تولیدکنندگان تا حصول نتیجه تأکید کرد. این بازدید در راستای سیاستهای حمایت از تولید ملی، توسعه زیرساختهای صنعتی و رفع موانع تولید در استان مازندران انجام شد.
تولایی با قدردانی از تلاشهای مدیران و مسئولان شهرستان، اظهار کرد: آرامش و ثبات حاکم بر شهرستان، حاصل زحمات و تلاشهای مجموعه مدیران و خدمتگزاران نظام است و این سرمایه ارزشمند باید با همدلی و همکاری بیش از پیش حفظ شود.
وی با بیان اینکه مدیران دستگاههای اجرایی تنها مسئول یک اداره نیستند، بلکه نمایندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهرستان محسوب میشوند، افزود: رضایت مردم از عملکرد مسئولان، رضایت از نظام و ولایت را به همراه دارد و هرگونه نارضایتی نیز متوجه عملکرد ما خواهد بود؛ از این رو باید با احساس مسئولیت، صداقت و روحیه خدمتگزاری در مسیر پاسخگویی به مطالبات مردم گام برداشت.
معاون استاندار تأکید کرد: جلسات و تصمیمگیریها باید بر پایه عقلانیت، برنامهریزی و همافزایی باشد و از تصمیمات احساسی پرهیز شود. اگر هدف ما کسب رضایت الهی و انجام صحیح وظایف است، راهی جز خدمت صادقانه به مردم وجود ندارد.
تولایی با اشاره به اینکه مسئولان عالی کشور خود را خادم و نوکر مردم میدانند، خاطرنشان کرد: افتخار خدمتگزاری به مردم بزرگترین شأن برای مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی است و این نگاه باید در تمامی سطوح مدیریتی نهادینه شود.
وی همچنین بر ضرورت رصد و نظارت مستمر بر امور عمرانی، اقتصادی و اجتماعی شهرستان تأکید کرد و گفت: توسعه و پیشرفت سوادکوه شمالی در گرو انسجام، وحدت رویه، هماهنگی میان دستگاههای اجرایی و پرهیز از نگاههای بخشی است و با همدلی و تعامل میتوان زمینه تحقق اهداف توسعهای شهرستان را فراهم کرد.
.













