آتش‌سوزی انبار دارو بیمارستان «شهدای عشایر» خرم‌آباد مهار شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 07 تیر 1405 - 12:28
خرم‌آباد - رئیس سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد، گفت: آتش‌سوزی انبار دارو و تجهیزات بیمارستان «شهدای عشایر» خرم‌آباد مهار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابوذر موسوی در سخنانی، اظهار داشت: صبح امروز یکشنبه، پس از اطلاع‌رسانی آتش‌سوزی در بخش انبار دارویی بیمارستان شهدای عشایر نیروهای امدادی و اطفایی از شش ایستگاه عملیاتی در محل آتش‌سوزی حاضر شده و بلافاصله عملیات اطفا حریق را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی در حال حاضر مهار شده است و نیروها در حال لکه‌گیری و سردکردن محل حریق هستند، افزود: علت وقوع این حادثه در دست بررسی است و جزئیات بیشتر و نتایج بررسی‌های کارشناسی متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد، عنوان کرد: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جسمی نرسیده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.