ارسلان: توافق اخیر مشروعیت‌بخشی به اشغالگری و ناقض حاکمیت لبنان است

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 07 تیر 1405 - 14:09
طلال ارسلان از سیاستمداران مطرح لبنانی گفت: توافق اخیر مشروعیت بخشی به اشغالگری و نقض کننده حاکمیت لبنان است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یک سیاستمدار مطرح لبنانی، توافق اخیر حکومت جوزف عون و نواف سلام با رژیم متجاوز صهیونیستی در بحبوحه حملات و جنایات مستمر این رژیم علیه مردم لبنان را مشروعیت بخشی به اشغالگری و نقض کننده حاکمیت لبنان قلمداد کرد.

طلال ارسلان رئیس حزب دموکراتیک لبنان با رد توافق ننگین دولت نواف سلام و رژیم صهیونیستی گفت: این توافق به اشغالگری مشروعیت بخشیده و حاکمیت لبنان را نقض می کند.

وی هشدار داد: این توافق به مثابه گام عملی در پروژه فتنه داخلی که هدف اول اسرائیل است، به شمار می رود و ما بارها و مکررا درباره آن هشدار داده ایم.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.