سرهنگ رشیدی: سازمان بازرسی نقش راهبردی در صیانت از حقوق مردم دارد

خبرگزاری مهر یکشنبه 07 تیر 1405 - 14:54
سنندج- جانشین انتظامی کردستان، بر اهمیت نقش سازمان بازرسی در ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد تأکید کرد و گفت: سازمان بازرسی نقش راهبردی در صیانت از حقوق مردم دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین رشیدی ظهر یکشنبه به مناسبت هفته قوه قضاییه، در دیدار با بازرس کل استان، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه، از تلاش‌ها و اقدامات مجموعه بازرسی کل استان در انجام مأموریت‌های نظارتی، صیانت از حقوق مردم و مقابله با مظاهر فساد قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی نقش مهم و راهبردی در ارتقای سلامت اداری دارد، اظهار کرد: این مجموعه با رویکرد نظارتی خود در پیشگیری از تخلفات و افزایش اعتماد عمومی نقش مؤثری ایفا می‌کند.

جانشین انتظامی استان کردستان همچنین بر ضرورت تداوم تعامل و هم‌افزایی میان دستگاه‌های نظارتی و اجرایی تأکید کرد و گفت: همکاری مستمر میان نهادهای مسئول می‌تواند زمینه‌ساز تحقق بهتر اهداف خدمت‌رسانی به مردم باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.