فقط فصل بعد ۱۸ تیمی است/ سقوط ۴ تیم از لیگ برتر به لیگ یک

بیتوته یکشنبه 07 تیر 1405 - 17:07

فقط فصل بعد ۱۸ تیمی است/ سقوط ۴ تیم از لیگ برتر به لیگ یک



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

به گزارش ایسنا، برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای فصل جدید فوتبال ایران نشان می‌دهد که لیگ برتر در فصل جاری با حضور ۱۸ تیم برگزار می‌شود؛ شرایطی که تنها برای این فصل در نظر گرفته شده و قرار است ساختار مسابقات از فصل بعد اصلاح شود.

 

بر همین اساس، تمامی ۱۸ تیم حاضر در لیگ برتر فصل آینده برای حفظ جایگاه خود تلاش خواهند کرد، چرا که در پایان رقابت‌ها چهار تیم انتهای جدول به لیگ دسته اول سقوط می‌کنند.

 

این تصمیم با هدف بازگشت تعداد تیم‌های لیگ برتر به ساختار مورد نظر مسئولان سازمان لیگ اتخاذ شده و باعث می‌شود رقابت در پایین جدول از حساسیت ویژه‌ای برخوردار باشد.

 

با توجه به سقوط چهار تیم در پایان فصل، انتظار می‌رود نبرد برای بقا در لیگ برتر یکی از جذاب‌ترین بخش‌های مسابقات فصل آینده باشد؛ فصلی که به شکل استثنایی با ۱۸ تیم برگزار می‌شود و می‌تواند معادلات متفاوتی را در فوتبال ایران رقم بزند.

 

پیش از این لیگ برتر برای ۶ فصل به صورت ۱۸ تیمی برگزار شده بود (از فصل ۸۷-۱۳۸۶ تا ۹۲-۱۳۹۱) ولی زمانی که تصمیم به بازگشت به فرمت ۱۶ تیمی گرفته شد، دو تیم هفدهم و هجدهم جدول رده‌بندی به لیگ یک سقوط کردند.

 

منبع خبر "بیتوته" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.