پژمان جمشیدی: به روح مادرم قسم تجاوزی در کار نیست/ شاکی: به من تجاوز کرد/ وکلای پژمان: ادله ارائه دادیم موکل بی‌گناه است

عصر ایران چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 13:31
این وکیل دادگستری افزود: از قضات شعبه 9 دادگاه کیفری استان تهران به دلیل اختصاص وقت مفید برای دفاعیات تشکر می‌کنم. دفاع ما حاصل کار تیمی بود. ادله جدیدی هم به پرونده اضافه نشده است. 

وکیل مدافع پژمان جمشیدی از برگزاری آخرین جلسه دادگاه موکلش در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران خبر داد.

کامبیز برجاس در گفت‌وگو با ایسنا درباره دومین و آخرین جلسه دادگاه موکلش گفت: در جلسه امروز موکلم و وکلا و شاکی حضور داشتند و جلسه پایانی بسیار خوب برگزار شد و همکارانم در تیم دفاعی به نحو عالی از موکل دفاع کردند.

این وکیل دادگستری افزود: از قضات شعبه 9 دادگاه کیفری استان تهران به دلیل اختصاص وقت مفید برای دفاعیات تشکر می‌کنم. دفاع ما حاصل کار تیمی بود. ادله جدیدی هم به پرونده اضافه نشده است. 

برجاس در خصوص زمان صدور رأی گفت: معمولاً بین ۱۰ تا ۱۵ روز بعد از آخرین جلسه، رأی اعلام می‌شود. باید منتظر ماند و ان‌شاءالله به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی گفت: تصور ما بر این است که قضات دادگاه به حقیقت موضوع پی برده‌اند. گرچه هر رأیی قابل اعتراض است اما خوش‌بین هستیم که رأی نهایی به نفع آقای جمشیدی صادر شود.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.