بیش از ۵۰ درصد مردم تجربه‌ حضور در تجمعات شبانه را دارند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 15:44
رئیس نهاد رهبری دردانشگاه‌ها گفت: طبق نظرسنجی‌های معتبر بیش از ۵۰ درصد مردم تجربه‌ حضور در این تجمعات را دارند و عدد بسیار بالاتری از این هم با این تجمعات همدل و همراهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها در واکنش به یادداشت یک روزنامه نگار در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: یک روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب امروز در یادداشتی ملت شریف ایران را که شصت و چند روز است در خیابان ها از حریم ایران صیانت می‌کنند "اقلیت رانتی" خوانده که درحال تحمیل تصمیمات هستند!

وی افزود: اولا طبق نظرسنجی‌های معتبر بیش از ۵۰ درصد مردم تجربه‌ حضور در این تجمعات را دارند و عدد بسیار بالاتری از این هم با این تجمعات همدل و همراهند. بیش ۳۱ ملیون ایرانی بالای ۱۲ سال هم در پویش جانفدا که تجلی همین خیابان است ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها افزود: ثانیا: رانتی خواندن و توهین به مردمی که عموما از اقشار متوسط یا مستضعف جامعه هستند با چه سند و مدرکی انجام می شود؟ دور بودن از مردم‌سالاری و کج‌فهمی جامعه تا کجا؟

وی ادامه داد: ثالثا: مگر حاکمیت ایران تحمیل‌پذیر است!؟ جمهوری اسلامی اگر اهل تحمیل‌پذیری بود چون قاجار و پهلوی خاک کشور را به ثمن بخس به آمریکا و غرب می‌فروخت نه اینکه مردانه پای ایران تا حد شهادت امام شهیدش هزینه بدهد. اگر از اقلیت ترسی داشت باید رأی ملت در ۸۸ را نادیده می‌گرفت.

حجت الاسلام رستمی افزود: امیدواریم عقلای اصلاح‌طلبان این مطلب وهن‌آمیز که هم ضد مردم و هم ضد حاکمیت است را محکوم کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.