ثبت‌نام تسهیلات سرمایه در گردش برای بنگاه‌های آسیب‌دیده تا ۲۲ اردیبهشت

دیجیاتو چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 16:00
این تسهیلات به بنگاه‌های دارای بیش از 50 نیروی کار اعطا می‌شود The post ثبت‌نام تسهیلات سرمایه در گردش برای بنگاه‌های آسیب‌دیده تا ۲۲ اردیبهشت appeared first on دیجیاتو.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از اعضای خود دعوت کرد که در صورت آسیب‌دیدگی از جنگ تحمیلی سوم، برای دریافت تسهیلات حمایتی دولت با هدف حفظ اشتغال و تداوم فعالیت، تا 22 اردیبهشت‌ماه اقدام کنند.

به گزارش دیجیاتو، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران با ارسال نامه‌ای به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، از ارائه بسته حمایتی ویژه به بنگاه‌های آسیب‌دیده خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه، بنگاه‌های اقتصادی که در جریان جنگ تحمیلی سوم دچار آسیب شده‌اند و دارای بیش از ۵۰ نفر نیروی کار هستند، می‌توانند از تسهیلات سرمایه در گردش بهره‌مند شوند. این تسهیلات با هدف افزایش تاب‌آوری، استمرار تولید و صیانت از اشتغال، به میزان ۲۲ میلیون تومان به ازای هر کارگر (برای پرداخت حقوق یک ماه) تخصیص می‌یابد.

نصر تهران از اعضای مشمول خواسته است که در بازه زمانی تعیین‌شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. مهلت ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش از ۱۲ اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵ ادامه دارد.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.