از سرگیری فعالیت اداری دانشگاه شریف؛ بازگشت تدریجی دانشجویان

خبرگزاری مهر یکشنبه 20 اردیبهشت 1405 - 13:12
با از سرگیری فعالیت ادارات دانشگاه صنعتی شریف و بازگشت تدریجی دانشجویان، تعدادی از واحدهای خدماتی در طبقه چهارم ساختمان تغذیه، فعالیت خود را از سر گرفته‌اند.

به گزارش مهر به نقل از روزنامه شریف، با از سرگیری فعالیت ادارات دانشگاه صنعتی شریف و بازگشت تدریجی دانشجویان، تعدادی از واحدهای خدماتی در طبقه چهارم ساختمان تغذیه، فعالیت خود را از سر گرفته‌اند.

این اقدام در راستای تسهیل امور رفاهی دانشجویان و کارکنان دانشگاه صورت گرفته است.

آغاز به کار مجدد کتابخانه مرکزی

از سوی دیگر، کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد و گنجینه دانشگاه نیز از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ بعدازظهر در روزهای اداری، آماده ارائه خدمات به دانشجویان و اساتید خواهد بود. دانشجویان و اعضای هیئت علمی می‌توانند برای امانت یا مطالعه کتاب به این مراکز مراجعه نمایند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.