عیادت مدیرعامل خانه سینما از اکبر عبدی

صدا و سیما چهارشنبه 23 اردیبهشت 1405 - 16:02
همایون اسعدیان مدیرعامل خانه سینما به عیادت اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون رفت.

عیادت مدیرعامل خانه سینما از اکبر عبدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، همایون اسعدیان مدیرعامل خانه سینما صبح امروز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت با حضور در بیمارستان از اکبر عبدی عیادت کرد.

وی درعیادت از اکبر عبدی در جریان آخرین جزئیات و روند درمان این بازیگر قدیمی سینما قرار گرفت.

المیرا عبدی، دختر اکبر عبدی امروز درباره آخرین وضعیت این بازیگر سینما گفت: اکبر عبدی با بهبود حال عمومی تا چند روز آینده از بیمارستان مرخص می‌شود.
 
 ایشان دچار یک سکته خفیف شدند و الان خدا را شکر حالشان خیلی بهتر خوب است و تحت‌نظر هستند.
 
به گفته او اکبر عبدی تا چند روز آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.
 
اکبر عبدی متولد شهریور سال ۱۳۳۹ است که از دهه ۱۳۵۰ فعالیت هنری خود را آغاز کرده و نقش‌های ماندگاری را در خاطره‌ها ثبت کرده است.
 
فیلم‌های «مردی که موش شد»، «اجاره نشین‌ها»، «گراند سینما»، «هنرپیشه»، «مادر»، «دزد عروسک‌ها»، «ای ایران»، «سفر جادویی»، «دلشدگان»، ‌ «مرد آفتابی»، «قاعده بازی»، «اخراجی‌ها» و «خوابم می‌آد» تنها بخشی از حدود ۸۰ فیلم سینمایی این بازیگر است.  
 
«محله بروبیا»، «محله بهداشت»، «باز مدرسه‌م دیر شد»، «امام علی (ع)»، «به سوی افتخار»، «زیر آسمان شهر»، «معصومیت از دست رفته»، «شوق پرواز» و «در چشم باد» از جمله سریال‌های معروف اکبر عبدی است.
 

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.