معاون علمی رئیس جمهور در بازدید از مسابقات انتخابی روبوکاپ دانش آموزی بر حمایت ویژه از برگزیدگان این مسابقات تاکید کرد و گفت: برای تیمهای برگزیده امتیاز بنیاد نخبگان در نظر گرفته میشود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، این مسابقات در سه بخش کلی ربات فوتبالیست، ربات امدادگر و اجرای نمایش با ربات با حضور ۵۵ تیم از سراسر کشور در تهران برگزار شد.
وی افزود: تیمهای برتر این رقابتها قرار است در مسابقات جهانی ربوکاپ که تیر امسال در کره جنوبی برگزار میشود، شرکت کنند.
مسابقات انتخابی ربوکاپ ۲۰۲۶ از ۲۳ اردیبهشت در مصلای تهران آغاز شده و فردا (۲۵ اردیبهشت) با معرفی تیمهای منتخب برای اعزام به کره جنوبی به پایان میرسد.
تیمهای برتر این رقابتها به مسابقات جهانی ربوکاپ که تیرماه امسال در کره جنوبی برگزار میشود، راه می یابند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.