تهران به‌دنبال راهکارهای فناورانه برای مدیریت شرایط جنگی‌ | شهرداری فراخوان داد

همشهری آنلاین پنج شنبه 24 اردیبهشت 1405 - 22:07
سازمان فناوری‌های نوین و نوآوری شهری از شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه‌های فناور دعوت کرد که ایده‌ها و راهکارهای نوآورانه خود را برای مدیریت چالش‌های شهری در شرایط جنگی ارائه کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر «سجاد محمدعلی‌نژاد» رئیس هیأت‌مدیره سازمان فناوری‌های نوین و نوآوری شهری شهرداری تهران با انتشار فراخوانی از شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و مجموعه‌های فناور دعوت کرد تا ایده‌ها و راهکارهای نوآورانه خود را برای مدیریت چالش‌های شهری در شرایط جنگی ارائه کنند.

این فراخوان با هدف بهره‌گیری از ظرفیت فناوری و نوآوری در افزایش تاب‌آوری شهری و حل مسائل مدیریت شهری در شرایط بحرانی منتشر شده است.

بر اساس این فراخوان، فعالان حوزه‌های مختلف شهری می‌توانند طرح‌ها و پیشنهادهای خود را از طریق سامانه اعلام‌شده ثبت کنند و در فرآیند همکاری با شهرداری تهران مشارکت داشته باشند.

تهران به‌دنبال راهکارهای فناورانه برای مدیریت شرایط جنگی‌ | شهرداری فراخوان داد

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت ایده‌ها می‌توانند به نشانی deftech.citex.city مراجعه کنند. همچنین ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۹۱۵ امکان دریافت اطلاعات تکمیلی را فراهم می‌کند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.